Utkast: Feb. 8, 2010

tja tja folket.

Idag var jag, jesper och stina och åkte vid "stubben". Vädret var SUPERB med värmande sol, -3 grader och vindstilla.. tog ett par schyssta bilder som jag ska publicera lite senare.

Annars är det VM i lavin-utlösningar i österrike nu. Titt som tätt smäller det lite var stans runt om i landet men vi har inte varit i närheten av något, så det är helt lugnt med oss. Fick dock precis ett sms av en polare som sa att det utlöstes en större lavin i H'e-sharte-området innan idag. Skönt att vi inte tog oss dit då som först var planen. Nu lät jag säkert dramatisk, men tro oss.. Vi (eller rättare sagt, JAG SER TILL) att vi inte tar risker.. jag prioriterar det där högre än någon annan tror jag haha..

Well, måste inte i duschen nu, sen ska ja o stina upp till jobbet o äta lite mat. Vi är lediga ikväll men klart man drar dit för att trycka lite gratis käk.

Later people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0