Draft: Dec. 23, 2009

Jag sitter här på min säng.
Jag har jobbat.
Jesper sitter där ett par meter bort.
Han sitter i en fotölj. Läser.

Jag äter vitlöksbröd.
Jesper äter vitlöksbröd.

Allt funkar bra förutom en sak.
Vädret. Vädret SUGER!!!

Shit alltså. Att dikta kanske är min grej.

En liten input som kan vara av intresse. Imorgon bär det för första gången av till backarna (95% säkerhet, vädret kanske säger emot helt), så imorgon kanske vi kan catcha någon bild från....ja just det, backen!

Då det råder en gnutta brist på internetåtkomst samt fri tid så är det svårt att slänga upp nya inlägg när som, men så fort det går så skiter det till!

Vi hörs då. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0